Sol·licitud del dret d'accés a la informació pública

L'Ajuntament de Terrassa posa a disposició de la ciutadania la informació pública de la que disposa, en aplicació de les lleis -estatal i autonòmica- de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Informació publicada
A la Seu Electrònica municipal podeu accedir a la informació sobre dades i continguts de diversa naturalesa relacionats amb l'activitat municipal: informació institucional i organitzativa, gestió econòmica i pressupostària, informació de rellevància jurídica, contractació pública, etc. Així mateix, en el Portal de Govern Obert també podeu trobar informació detallada sobre el pressupost i indicadors d'avaluació del nivell de transparència. És a dir, tot allò que es coneix com a publicitat activa.

Informació no publicada

Quan la informació a la que voleu tenir accés no està publicada en el Portal de Govern Obert o altres webs municipals, podeu sol·licitar-la a través d'aquest formulari i així exercir el Dret d'accés a la informació pública.
Podeu demanar-nos tota aquella informació que ha estat elaborada pel propi ajuntament i també aquella que tenim com a conseqüència de la nostra activitat o en l'exercici de les nostres funcions, sense necessitat de justificar l'interès ni la motivació de la vostra sol·licitud.
Totes les peticions seran ateses en el termini màxim d'un mes i, sempre que sigui possible, la informació us serà lliurada en la forma i el format que ens demaneu:

  • Consultant les dades en el lloc on es troben dipositades.
  • Rebent la informació en suport electrònic o en suport paper per correu electrònic o postal, o
  • Recollint la informació presencialment a les dependències municipals

Només es denegarà l'accés a la informació si cal aplicar algun dels límits o restriccions regulats per les lleis de transparència, és a dir, quan el coneixement o la divulgació de la informació comporta perjudicis a menors d'edat, la intimitat, el secret professional, la seguretat pública, etc.

Per a més informació, consulteu la normativa aplicable.

Totes les persones a partir de 16 anys, a títol individual o en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda.

Per Internet
L'accés a la tramitació telemàtica està disponible al final d'aquesta pàgina mitjançant el sistema VALID.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?

Presencialment

Demaneu cita prèvia per fer el tràmit    ⟩


Per telèfon
010 - - 937 397 031 (des de fora de Terrassa) - 010 Informació i Tràmits per Telèfon

Direcció de l'Àrea de Serveis Generals i Govern Obert
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 93 739 70 00

En el termini màxim de 10 dies, el servei responsable de resoldre es posarà en contacte amb la persona sol·licitant per informar-la de l'admissió a tràmit de la petició o la derivació a una altra administració. En cas d'admissió, informarà també del nom de la persona responsable de resoldre i el termini previst.

Estimatori

Positiu, excepte si concorre algun dels límits d'accés a la informació pública.

Contra la denegació de l'exercici del dret d'accés a la informació pública es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que ha dictat la resolució, previ al contenciós administració.

Contra aquesta resolució també podeu interposar reclamació gratuïta davant la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP).

Gratuït si les dades existeixen en format electrònic o si són consultades en el lloc on es troben dipositades.

L'expedició de còpies i la transposició a formats diferents de l'original estan subjectes a contraprestació econòmica, que en cap cas excedirà el cost de l'operació. En aquests casos, el servei responsable de resoldre us informarà prèviament del cost aproximat i la forma de pagament.

Model general d'instància

Model general d'instància, per a la tramitació presencial

Modelo general de instancia

Modelo general de instancia, para la tramitación presencial

Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documentació requerida
Documentació adjunta